Mjukstart


Skönt med mjukstart med två dagar på jobbet innan det blir helg igen :) Men också skönt att känna att det känns bra att komma tillbaka till jobbet efter ha varit ledig ett tag. Kan få en känsla ibland av hur det var att komma tillbaka till jobbet efter ledighet när jag var på FK ... kändes lite som ett straff på nåt vis. Men det var länge sen nu!

Fick lite vårkänsla när jag cyklade till jobbet, för de har
börjat sopa cyelbanorna och det känns som man flyger fram med cykeln :) Härligt!

Annars är det rätt trist väder idag och det blir nog en innemysarkväll med god mat och tv. Hoppas på uppehåll imorgon så jag kan ta en riktigt härlig långpromenad på Björnön och sen väntar det festligheter på kvällen :)

Ha en bra dag!





Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Jag ska prata med dem iallafall. Annars får jag kolla om det finns någon som kan köpa den åt mig. Kan ju kolla med forumet. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback