Maxpuls


Jösses vad skönt det var att träna ikväll. Bonus var att favoritledaren var vikarie och hade vaknat på rätt sida och var galet taggad vilket smittade av sig :) Det är nåt alldeles speciellt att få köra slut på sig själv så man ligger som en blöt fläck efteråt. Med pulsen dunkande i öronen och fokus bara på det man gör just då. Känns som den allra bästa medicinen mot förvirrade tankar och känslor.....

Nu sitter jag här med en kopp te och försöker varva ner lite. Var väldigt trött idag känns att det blev två kvällar med alkohol den här helgen... man är ju inte purung längre, även om jag fick höra i fredags att jag minsann inte alls ser ut som min ålder :) Valde att ta det som en komplimang haha.

Hade supermysiga och kul dagar i Sthlm. Mysigt att hänga med syrran. Var alldeles för länge sen. Hade världens mysigaste morgon i söndags när vi vaknade och kollade på film i sängen. Vi såg Dear John, Lasse Hallströms nya. Hur bra som helst, rekommenderas!

Festen hos Johanna var också kul. De flesta hade jag inte sett sen bröllopet och nu finns det en liten Leo där också. Märkligt ibland vad fort tiden går.

Fina Johanna öppnar presenter:




Imorgon ska jag träffa god vän efter jobbet, mat och prat står på programmet :)
Kan bli så glad att vi hittat varandra igen vännen och jag. Vi har ju funnits i varandras vänskapskrets länge men kanske att det är först nu vi är på ett sånt ställe i livet att vi matchar på nåt vis. Vilket jag verkligen uppskattar!


Kommentarer
Postat av: emma

underbara dagar med dig med! nu är jag på bättre humör än sist när vi pratade. och jag svär inte lika mycket heller ;) hih. saknar dig men vi ses om bara några dagar. tusen pussar! ;*

Postat av: kellie

nya vänner är svårt att finna! lycka till

2010-04-27 @ 06:45:42
URL: http://kellie.blogs.se
Postat av: Anonym

klart du måste ta det som en komplimang!!

2010-04-27 @ 12:40:07
Postat av: kent 4-ever

Du är värd alla komplimanger som finns, tjejen!

2010-04-27 @ 14:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback