Kul kväll!


Hade en himla kul kväll igår på after worken på BMB.
Du&Jag spelade och som alltid så är det rätt mkt kul folk ute och bra stämning. Träffade på lite nya bekantskaper också och det är alltid kul. Dock fick vädret mig att välja taxi hem istället för att ta cykeln, så måste ner på stan och leta rätt på min cykel nu innan jag åker till Sthlm :)

För idag ska jag ha mys med Emma och sen väntar Johannas 30 års fest! Känns som den här helgen kommer gå väldigt fort. Så blir det när man har kul.


I veckan var vi och köpte en present till kollegan som ska sluta nästa vecka. Vi hittade ett jättefint smycke hos Charlotte af Modigh och jag hittade en jättefin ring också som jag råkade få med mig hem :)

Nu ska pussa lite extra på kissarna så de klarar sig utan mig över natten. Ha en skön lördag!



Kommentarer
Postat av: Anonym

tur det finns taxi

2010-04-26 @ 14:34:19
Postat av: Maria

Ja och ibland är vissa taxifärder trevligare än andra...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback