Uttråkad i kvadrat

Det var otroligt länge sedan jag var sjuk så här länge. Har varit hemma sen i onsdags och detta börjar bli galet uttråkande. Idag är jag i alla fall feberfri och halsen är bättre men jag hostar och snorar som en galning.... Känner mig dock piggare idag och efter en dusch så känner jag mig nästan mänsklig igen :)

Får se om jag tar mig iväg till jobbet imorgon eller om jag ska ta det säkra före det osäkra och vila mig en dag till. På torsdag har jag en föredragning för utbildnings- och fritidsnämnden som jag helst inte missar så då bör jag vara på jobbet igen. Får se hur det går att hålla föredrag min hals verkar inte vara så förtjust i att jag pratar så mycket :)

Hade planerat att dra ihop lite folk på after work på fredag och fira min födelsedag men festandet får nog vänta lite. Får bli en lugnare variant.

Såg äntligen Män som hatar kvinnor i helgen och blev lite sugen på att läsa böckerna igen så det har jag sysslat med de senaste dagarna. Gillar böckerna så mycket bättre än filmen. Gillar inte alls Michael Nyqvist, hade föreställt mig en helt annan person både i personlighet och utseende. Men filmen var rätt underhållande ändå så jag lär nog gå och se de andra två också....

Nu ska jag göra mer honungste och titta lite på tv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback