Tips om hårbottengel mot torr hårbotten

Måste bara dela med mig av ett tips gällande hårvård. Eller snarare hårbottenvård. Jag får alltid så himla torr hårbotten när vädret slår om, som nu när det börjar bli kallare. Och det kliar och är allmänt drygt. Försökt med hårinpackningar och liknande men inget har funkat. Förän nu! Jag har hittat den här produkten på Apoteket:



Det är en gel som man har i hårbotten, trodde håret skulle bli flottigt men det blir inte det alls. Jag har haft i det efter hårtvätt när håret är blött och det har blivit stooor skillnad. Fungerar som en lotion för hårbotten typ. Tråkigt bara att Apoteket ska ha så fula förpackningar, ser ju ut som nåt medel mot håravfall eller nåt :)

Kommentarer
Postat av: emma

ja! jag tyckte det var helt okej! ;D kan nog bli en bra säsong.

2009-09-15 @ 13:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback