Soft helg


Hade en skön dag igår. Jobbade hemma och passade på att få undan lite tvätt. Sen åkte jag på en spontan shoppingtur med Emma och Victor till Hälla. HIttade en så fin kostym på HM! Här är kvajen:


Sen var jag på ett 75 minuters medelpass på F&S och efter det var jag rätt trött måste jag säga :) Spenderade resten av kvällen i tv-soffan. Var bara tvungen att kolla på Doobidoo då Mumsmums var med haha han är så söt. Sen försökte jag kolla på Derailed men tyckte den var rätt trist. Kollade in senaste avsnittet av True Blood på SVT Play istället.

Idag har jag sovit lääänge. Läst tidningen i sängen. Pysslat lite här hemma och myst med katterna. Går in för att inte göra nåt vettigt alls idag :) Ska på inflyttningsfest hos Tina och Andreas ikväll och hoppas på en kul kväll.





Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har roligt hos tina och andreas. vi hörs imorgon. jag kom hem för ungefär en timme sen, pusspuss :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback