Ljus vid horisonten


Vi håller på att sy ihop budgeten på jobbet nu och det innebär lååånga dagar med budgetberedning. Idag ska tre olika förvaltningar komma och ha föredragningar om deras budgetläge sen ska politikerna diskutera och besluta vad som ska göras. Mötestid idag: 09.00-17.00. Det är en utmaning att försöka hålla sig fokuserad hela tiden vill jag lova.

Sen väntar en skön lugn kväll. Ska handla kattsand på vägen hem och så har jag gått omkring med ett sug efter grillad kyckling, så det blir nog en sån också :)

Fick en lite rolig nyhet i fredags som jag går och lever på lite grann för tillfället. Ska bli väldigt intressant och se vad det kan leda till. Återkommer till det senare när jag vet lite mer ;)

Inatt var jag, för första gången den här sommaren, tvungen att stänga balkongdörren under natten för det blev för kallt att ha öppet. Med andra ord lär det vara höst nu.... vilket ändå känns helt okej. Ser fram emot att se alla fina färger på löven och ta en promenad när luften är så där krispigt klar ute. Hösten är helt okej, det är vintern jag kan hoppa över.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback