Inflyttningsfest


Igår var det inflyttningsfest hos Tina och Andreas och det blev en riktigt kul kväll. Var så kul att träffa folk jag inte sett på alldeles för länge! Vi blev kvar hemma hos T&A hela kvällen och det var rätt skönt att inte gå ut utan ha tid att sitta och prata och umgås istället. Blev en del vin och jag fick lite ont i huvudet under kvällen och idag känner jag mig allt lite bakis. Självförvållat :) Här kommer lite bilder från kvällen:


Värdparet




Frida, jag och Eva




Fina köket




Brukar alltid få en liten släng av söndagsångest, men den här helgen har känts rätt lång och jag har hunnit med så mycket så det känns rätt lugnt att det är måndag imorgon :)
Sen väntar ju något lite extra spännande i slutet av nästa vecka så det gör inget om tiden rullar på lite nu :)


Kommentarer
Postat av: Fia

Ser ut som ni hade en trevlig kväll =)

Postat av: Lot

2009-09-13 @ 21:06:28
Postat av: Lotta

Hello,



Instämmer med Fia, det verkar ha varit en riktigt bra fest! Vad blev det för present? Har glömt bort! Håller tummar & tår på fredag!!



Vi hörs snart, ring när det är klart på fredag!



många kramar

L8

2009-09-13 @ 21:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback