Fortfarande sjuk


Så himla trist och segt att vara sjuk. Förkylningen har eskalerat och nu har jag inte bara asont i halsen utan hostar och snorar också. Ligger som en död fisk i soffan och orkar inte göra nånting. Idag ska mina underbara föräldrar komma förbi med sushi och film till mig så jag har nåt att göra. De ska ner på Kulturnatten som jag också så gärna hade velat gå på ikväll :(  

Förstår inte att jag orkade med gårdagen men kanske är jag sämre idag än vad jag var igår iofs. Börjar kännas lite osäkert om jag ska kunna ta mig iväg med jobbet till Sätra Brunn på måndag. Vore så trist att missa det. Massa god mat och trevliga människor.... det är alltid kul att få komma iväg och göra nåt ihop utanför jobbet... men det blir ju inte kul om man inte känner sig frisk heller. Får se hur jag mår imorgon helt enkelt....

Kommentarer
Postat av: emma

svar: varsegoo va. haha, man kan inte alltid ha alla hästar i stallet så att säga ;D bli bättre nu älsklingen! :* du får blicka fram emot fredagen och allt kul! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback