Födelsedag


Ja då har man blivit ett år äldre. Födesledagen firades med en rätt lugn tillställning med familjen. Vi grillade, såg på film och spelade Yatzy. Var en supermysig kväll. Fick bland annat en smörgåsgrill som jag redan använt två gånger i helgen. Supergoda mackor blir det och farligt gott :) och så fick jag ett par nya högtalare till min laptop. Hur snygga som helst och grymt bra ljud!



Så det blev en riktigt bra födelsedag även om det inte blev nåt party i fredags. Får ta igen det en annan gång när jag känner mig lite piggare. Har varit rätt trött i helgen och det är först idag jag känner mig helt återställd. Ska ta det lite lugnt med träningen nu när jag ska komma igång igen. Tänker börja med promenad idag och sen kanske en löprunda innan jag kör igång med pass på F&S igen. Saknar träningen dock.

Annars rullar veckan på med jobb. Ska på kurs till Stockholm på torsdag och det är alltid kul med lite avbrott i vardagslunken. Har ju kommit igång med min kurs för att ta Förarintyg också. Tio veckor framöver ska jag gå en kväll i veckan och lära mig navigering och allt annat man bör kunna för att segla. Verkar vara rätt kul folk också så det blir nog väldigt lärorika veckor.

Går och väntar på ett besked den här veckan och det är som en liten fjäril bosatt sig i magen och fladdrar till ibland. Hoppas på det bästa men försöker hålla nere förväntningarna.....  vilket inte går så jättebra :)



Kommentarer
Postat av: Nori

Grattis i efterskott, och hoppas att du kommer få ett positivt besked på det du nu väntar på. Låter spännande.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback