Vänner, shopping, klippning och sushi


Hade en riktigt bra dag i Uppsala igår. Först lunch med T och B och fick träffa deras bedåranden bebisar. Sen blev det lite shopping och jag köpte en ny vinterjacka (sved i plånboken vill jag lova) men den är såå fin och varm! Nu är jag förbered för kylan :) Så här ser den ut: (köpte den i svart) 
 

 



Sen var det dags för klippning och färgning hos Monica. Blev lite radikal den här gången och håret blev axelkort och så blev det brunt i underhåret. Blev riktigt nöjd även om det är ovant att se sig i spegeln :)

Jag och Lotta träffades över sushibuffé efter klippningen. Fick nog i mig 13 bitar innan magen sa stop :) Supergott som vanligt och alltid lika bra att träffa Lotta. Du får se till att ta hand om dig nu gumman och inte jobba så mycket!









Nu ska jag iväg till Hovdestalund och lyssna på när mammas kör sjunger och så ska vi tända ljus i minneslunden. Blir nog middag hemma med familjen ikväll, känner för en lugn kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback