Myskväll med syster


Den här veckan har gått otroligt fort och varit lång på samma gång, märkligt att det kan kännas så..... Skönt i alla fall att det snart är helg. Idag har jag haft en mysig kväll med Emma. Vi drog till Max och åt och sen har vi myst med kissarna hemma i soffan. Hon är bara så bra min syster :)

Känns lite märkligt på jobbet nu när jag vet att jag ska sluta. Har massor med jobb att göra innan december och nu sitter jag samtidigt och gör överlämnigslistor på alla mina arbetsuppgifter. Men det känns skönt att få tid att göra ett ordentligt avslut. Börjar sjunka in att jag verkligen ska sluta. Kommer sakna människorna men verkligen inte de tidiga mornarna och tåget haha Tänker på att det är nedräkning varje morgon när klockan ringer 05.15 :)



Kommentarer
Postat av: emma

du är också världens bästa! :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback