Dags för ännu en Kentkonsert!

Idag har jag lyckats fixa biljetter till Kents vårturné!

Blev biljetter till fredagens konsert i Stockholm och så fick kollegan Ulrika biljetter till Örebro konserten också för i bokningskaoset såg det ut som biljetterna var slut i Sthlm och då bokade jag i panik i Örebro. Men sen kom jag fram till bokning i Sthlm ändå och satt helt plötsligt med fyra biljetter :) Tur att det då finns kollegor med bra musiksmak som också vill gå hihi.

Jag ska så klart gå med systeryster som får biljetten av mig och föräldrarna som lite uppmuntran för att livet kanske inte är så kul just nu. Bra musik brukar hjälpa mot det mesta.

Nu väntar jag spänt på nya skivan Röd som kommer 6 november, singeln Töntarna lovar gott.....


Kommentarer
Postat av: irmali

Kul :)



Standard - Mellan - Lätt - eller Minimjölk? Ja vilken föredrar du, och varför? Berätta!

irmalii.blogg.se

Postat av: emma

tacksi tacksi tacksi älsklingen :*

2009-10-12 @ 18:33:03
URL: http://emmamariaspennare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback