Det krävs så lite egentligen...

Igår var jag på riktigt dåligt humör utan att jag egentligen vet varför. Hängde i lite idag också men när jag kom till jobbet hade jag fått ett mejl som gjorde mig så där glad i hjärtat. Har ett litet hemligt (personligt) projekt på gång och jag fick verkligen helhjärtat stöd av en person jag frågat om en sak och det betyder jättemycket. Så nu känner jag glad igen :)

Var på terminens sista körövning igårkväll och jag vet fortfarande inte hur jag ska göra till hösten men får väl fundera på det över sommaren helt enkelt. Nu kommer det bli en hel del sång på annat sätt och det är skoj. Jag och Emma ska ju sjunga på dop och bröllop nu i maj. Närmar sig med stormsteg.

Helgen närmar sig också och då ska vi fira mamma som fyller år. Vi syskon ska laga trerättersmiddag och jag har fått uppgiften att göra en förrätt. Kommer bli en melonsallad med honungsmelon, galiamelon, parmaskinka, ruccola, mozarella och balsamicosås, till det vitlöksbröd och nåt gott mousserade vin. Enkelt och ruggigt gott :)

Nu blev jag nästan lite hungrig och det är väl dags för förmiddagsfika nu passande nog. Sen väntar en hektisk dag med sammanträde med arbetsutskottet och så ska jag skriva klart mitt analyskaptiel till nätverket. Men sen ska jag iväg och träna och ikväll ska jag gosa med kissarna i soffan, och kolla på Criminal Minds och dreggla över den här snyggingen :)



Kommentarer
Postat av: Hanniz

Åhh han är så läcker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback