söndagsseg

Idag har jag varit på hästtävlingar och hjälpt till med kusinens häst. En lång dag i sol och frisk luft med massa fina hästar, hur mysigt som helst. Men nu när jag kommit hem duschat och kollat på en hockeymatch så är jag helt färdig. Skulle lätt kunna gå och lägga mig redan nu :) Men jag får nog försöka hålla mig vaken ett par timmar till i alla fall...

Igår var vi ute och tog en premiärtur med båten. Jätteskönt väder och vi fick ligga på däck och sola, nästan så det kändes som sommar och man blev sugen på att bada :) Men det var det liite för kallt för, 12 grader mätte vi temperatuen till.

Måndag imorgon och en ny vecka. En vecka där jag kommer ha massor att göra på jobbet och det finns risk för ett par sena dagar men jag får i alla fall en jobbahemmadag på torsdag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback