Skratt och tårar

Söndagkväll sitter jag här igen och ska försöka säga nåt klokt om helgen som gått. Inte alltid så lätt. Det var dop i lördags för lilla Moa och jag och Emma sjöng i kyrkan. Det gick okej men jag tyckte det var rätt känslomässigt påfrestande att sjunga samma sång som vi sist sjöng på morfars begravning så det blev lite tårar också mitt i glädjen över illa Moa.....


Emma var fotograf



Varit på IKEA också och äntligen fick jag beställa en ny bänkskiva till köket. Verkligen på tiden. Och fick verkligen superbra service på IKEA måste jag säga, och nu hoppas jag att skivan blir bra också! Vi var där sent på kvällen och när vi skulle gå till kassan var vi nog sist ut ur butiken och det var lite spökligt att gå omkring i ett helt tomt IKEA :) Fick med mig en liten byrå hem också som jag ställt bredvid sängen, blev jättebra. Har ju bott här i lägenheten ett par år nu och känner att jag börjar vilja förnya lite, kul är det :)

Idag har jag varit galet effektiv och började dagen med att städa hela lägenheten sen var jag och Emma i Barkarö kyrka och övade inför bröllopet nästa helg, kom hem och drog till gymmet och tränade och nu har jag precis tvättat klart.. pust. dags att lägga sig i soffan och slappa lite :) Dock skönt att ha allt fixat inför ny jobbvecka som nog kommer bli rätt busy speciellt eftersom jag ska vara i Sthlm onsdag-torsdag också....

Och så har jag skickat iväg ett (eller kanske två) viktiga mejl idag och håller andan.........  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback