Möhippa

Det var möhippa i lördags för Jessika. Blev en superbra dag som började med sumobrottning och paintball. Sjukt kul med paintball måste jag säga, riktig adrenalinkick att smyga omkring där på banan. Båda våra omgångar slutade oavgjort så alla blev nöjda och glada :)

Kvällen fortsatte hemma hos Anna med god mat, vin, singstar och sen utgång på Pluto. Det blev en jättebra kväll och vi hade himla skoj men jag måste säga att bemötandet på Pluto var riktigt dåligt. Vi hade beställt ett bord med drinkar och champange och det sulle vara klart när vi kom, men inget var fixat och vi fick dålig service. Jag kan bli så sjukt irriterad på sericepersonal som beter sig som att man besvärar dem när man ber dem göra sitt jobb.... Nu hade vi kul ändå men vi lär ju inte komma tillbaka. Folket på stället är också rätt komiska, de tror de är stans elit på nåt sätt och beter sig därefter och jag undrar ju om någon har kul egentligen när de glider runt där och snackar skit och kollar snett på varandra.... Var rätt länge sedan jag hade riktigt kul ute på krogen och jag undrar om man nånsin kommer tycka att det är så där kul igen som man tyckte när man var yngre.....

Här är Carro, jag och Malin på Pluto



Gårdagen blev rätt seg men jag och Emma kollade på hockeyn i alla fall och det var kul att de tog brons! Annars var det en lugn dag med mycket kattgos i soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback