Lugn valborg

Blev en lugn och mysig Valborg. Grillning hemma hos Tina och Andreas och sen fick vi en glimt av brasan på Stora torget men tyvärr missade vi vårtalet och kören... Fick ändå lite vårkänsla och det tack vare vädret. Satt på balkongen och solade på eftermiddagen, helt underbart!






Idag ska jag ta mig an trätrallen på min balkong. Den ska behandlas med lasyr för att få en mörkare färg och sen oljas. Så jag kommer nog ha att göra idag :)

Solen skiner från en klarblå himmel just nu och jag tycker alla dessa rosa körsbärsträd som blommar just nu är så otroligt vackra.




Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej gumman,



Ser ut som ni hade en fin valborg! Jag firade med att stå på huvudet i alla rabatter och på kvällen 3-rätters med Ingeborg & Aliou vilket var trevligt! Stoffe jobbar så idag ska jag ge mig ut i nästa rabatt, vill inte men måste.



många kramar L8

2009-05-01 @ 11:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback