Lågtryck

Jag avskyr verkligen lågtrycksväder, har haft ont i huvudet och varit seg hela dagen. Dålig dag för det då vi hade stor dag för kampanjen Rösta 7 juni idag med en heldag på gymnasieskolan. Det gick i alla fall jättebra trots vädret :) Kul att få komma ut från kontoret och göra lite annnat ibland också!

Men nu har jag, efter ha ätit lite, däckat här hemma i soffan med katterna och ska kolla lite på Cityakuten sen blir det sängen.

Helgen var jättebra. Vi hade middag för mamma som fyllde år i lördags. Vi syskon lagade trerättersmiddag och jag fixade förrätten som såg ut så här:





Mattias grillade lamm och till det grillad potatis och paprika. Emma gjorde pannacotta med hallon. Vi rullade i princip från bordet sen :) Lyckades nästan hålla mig vaken hela Eurovision :) Var ju inte direkt spännande under omröstningen.... Men det var väl kul för Norge att få vinna på sin nationaldag och allt.

Kort jobbvecka den här veckan, ledig på torsdag och ska jobba hemma några timmar på fredag, skööönt! Sen är det hästtävling, dop och annat kul på g i helgen!

Dessa plockade jag i helgen :)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Också jätte känslig för lågtrycksväder, urs får oftas migränen då :/ Fin bukett :) Ha det gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback