Horses

Är det nåt jag kan sakna i mitt liv så är det att hålla med hästar och ridning. Det var en sån stor del av mitt liv när jag var yngre att det kan kännas väldigt konstigt att det inte är det längre. I onsdags var jag ute med Mickis och red en av hästarna i deras stall och det var så himla mysigt. Bara grejen att få sitta på en häst igen och vara ute i naturen och galoppera över en åker, får mig att må så bra. Det värsta med att bara rida ibland är dock träningsvärken! Har så galet ont på insidan av låren hahaha. Här är en bild på Sanna som jag red igår.



Igår var jag ledig och fixade och donade här hemma mest. Åt sushilunch på stan och sen tog jag en lång promenad runt Svartån för att rensa huvudet lite. Ibland finns det tankar och känslor där jag önskar att jag kunde kontrollera bättre, men det funkar inte alltid så bra. Så nu ska jag försöka att fylla huvudet med andra roliga tankar och planer :) Sitter just nu och filar på en sak som skulle kunna förändra mitt liv en hel del och det skulle vara något jag verkligen vill så håll en tumme :)

Snart ska jag ta en tur till IKEA och äntligen beställa min nya bänkskiva till köket! Antar att resten av stan också befinner sig på IKEA en dag som denna men men vad gör man inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback