Hemmajobbardag

Efter tre fullspäckade dagar på jobbet har jag jobbat hemma idag. Väldigt skönt att kunna få sova ut lite imorse och sen har jag som vanligt multitaskat och fixat tvätten samtidigt. Drog också iväg på ett medelpass på F&S på "lunchen" . Ska snart sluta jobba för idag och gå iväg på bostadsrättsföreningens årsmöte. Sen kommer Emma över ikväll och kollar på hockey. Blev en rätt fullspäckad dag det här med :))

Känns som att maj är en sådan månad när allt ska hända, och speciellt inom den kommunala världen. Det är som att alla ska sluta jobba i juni (vilket iofs nästan är sant) och ALLT ska hinna göras innan dess dvs i maj. Så det kommer nog bli en hel del långa dagar men å andra sidan blir det desto lugnare i juni sen... och så kan jag gå på semester och vara riktigt ledig. Ser jag fram emot. Fem veckor sommarsemester :))

Helgen blir nog allt annat är lugn men det är lite hemligt än så länge, återkommer på söndag.

Kissarna har som vanligt varit glada att jag är hemma. MIna sötnosar:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback