Förkyld.....

Imorse nös jag sju gånger på raken och tänkte att det var gräspollen som spökade men ju längre dagen gick ju mer snorig blev jag. Nu har jag ont i halsen också så det var bara att gilla läget och ta mina träningskläder och lomma direkt hem efter jobbet.... jag som sett fram emot stationspasset idag.. jaja viktigast är att jag nu inte blir ordentligt sjuk till på lördag..... Ligger i soffan och dricker te och glor på tv, rätt skönt det också :)

Imorgon drar jag till Sthlm för två dagar med nätverket. Kommer bli två intensiva jobbdagar, men vi ska hinna med lite trevligheter också, middag och teater imorgonkväll. Alltid kul att umgås med lite annat folk också. Hoppas kunna gå på stan lite o, men det beror lite på vädret, ska visst regna en massa på torsdag såg jag trist nog.

Ser nästan mest fram emot hotellfrukosten på torsdag haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback