Efter regn kommer solsken

Nu är jag hemma igen efter två dagar med kvalitetsnätverket i Stockholm. Vi hann med mycket och det blir nog en rapport den här gången också till slut :) Redovisningen är den 16 juni så det återstår lite finslipning men sen så!

Blir alltid lite kär i Sthlm på sommaren och går var det underbart fint, dock blåste det rätt mycket..... idag var det dock inget vidare väder och då var det riktigt drygt att trängas med paraply bland alla stressade sthlmare.....



Tyvärr är jag fortfarande förkyld och fick bege mig tillbaka till hotellet efter middagen igår och vila. Så galet trist att vara krasslig! Ska jobba hemma imorgon så jag får sova ordentligt och kan ta det lite lugnt, så hoppas jag att jag är fit for fight på lördag för då väntar ju bröllop!!!

Hann med lite shopping i Sthlm och lyckades hitta present till Emma som fyller år, pappa som fyller år och en mors dagspresent till mamma! Riktigt nöjd med det. Och så hittade jag ett snyggt hårband som jag ska ha på lördag också. Ser fram emot att få fixa iordning mig och få känna sig lite extra fin på lördag och gå på en riktigt fest, och så ska det ju bli toppenväder också :D

Nu sitter jag här och dricker te med honung och käkar halstabletter....och snart väntar Criminal Minds med kattgos i soffan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback