Bröllop och födelsedagsfirande

Bröllopet igår blev underbart vackert! Brudparet strålade ikapp med solen och sången gick bra. Sen var det jätteskönt att kunna gå på middagen och bara sitta och njuta utan några speciella uppdrag :) Det blev verkligen en riktig fest och vi dansade till klockan tre sen sa fötterna stop. Kom hem vid halv fyra och med en champangeflaska i handen mötte jag en en joggare i porten :)) För fler bilder från dagen kika in här

Det fina brudparet



Idag vaknade jag med en ruskig huvudvärk efter alldeles för få timmars sömn men men lite cola och Alvedon så var jag redo för firande av Emma och pappas födelsedagar, och så var det ju Mors dag dessutom. Pappa och mamma hade fixat en tipspromenad om Emma (skitsvår) som pojkvännen Victor tog hem (han hade bättre resultat än Emma själv hihi) Supermysig dag och nu är jag helt slut och ska krypa till kojs tidigt.

Kommentarer
Postat av: Moonzanna

Sv: ja det tycker jag absolut att du ska göra..supergod !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback