och vinnaren är?

Tjoho nu är det fredag igen! I början av den här veckan kändes det som det skulle bli en lång, seg vecka men nu känns det ändå som det gick rätt fort. Det har varit fullt upp på jobbet och så har jag hunnit med två träningspass. Lär nog stanna där för imorgon har jag körövning hela dagen och konsert på kvällen, och på söndag ska jag försöka göra så lite som möjligt och ha en riktigt slapp dag  :)

Och på lördagkväll är det då melodifestivalfinal!
Har lite svårt att välja mellan mina två favoriter: Alcazar och Måns. Bara inte Ugglas vinner....

Kan för övrigt rekommendera
den här sidan för er som gillar tetris, sudoku och liknande. Jag är helt fast i spelet Tai-Pim som är en MahJongg-patiens :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback