Lönesamtal

Nu har jag haft mitt första lönesamtal inom den kommunala världen. Lite lustigt hur det funkar, jag skulle ju definitivt inte kalla det en förhandling då chefens handlingsutrymme är väldigt begränsat och ska i princip bara fördela en pott på oss anställda. Så om mer till mig, mindre till någon annan.... jaja fick ett helt okej bud ändå tycker jag. Kommer i alla fall att märkas i plånboken och det är ju trevligt men det är ju knappast genom kommunala lönerevisioner som man höjer sin lön, utan då blir det nog till att byta jobb.

Nu ska jag ta och stämpla ut och bege mig hemåt i solskenet och se vad den här kvällen har att erbjuda :)

Kommentarer
Postat av: Elina

Hej, idag blev jag klar med min kläning, som jag har gjort helt själv.

Du kan gärna titta in den & säga nån kommentar, eller bara ta en titt på min blogg.

Din blogg var också väldigt fin.

Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback