Livsandarna återvänder i solen

Hade kördag igår hela långa dagen. Det var kul att sjunga men det kändes verkligen som en arbetsdag och jag var helt slut efter konserten och en pizzakväll hemma hos Tina med melodifestivalen var alldeles lagom.

Ja man måste väl kommentera resultatet i melodifestivalen igår..... Helt klart överaskande, det var nog den låt jag allra minst trodde skulle vinna så så bra koll har jag :) Och nej det var inte alls min favorit. För mig är en bra vinnare av melodifestivalen en låt man hoppar runt på dansgolvet till och sjunger med i. Kommer bli väldigt intressant att höra folk sjunga med i denna här låten haha. Tyckte synd om Måns också, skönt med folk som vågar visa att de blir besvikna.

Idag har jag solat på balkongen! Satt därute i säkert en timme och termometern visade på 20 grader i solen. Ahhh jag kunde känna hur livsandarna långsamt återvänder.

Nu sitter jag här och målar naglarna och kollar på The City. Jag har inte sett några avsnitt innan och nu kollar jag igenom hela säsongen på MTV s hemsida. Skulle vara nice att möta våren i New York just nu måste jag säga. Skulle gärna offfra mig och ta hand om lite av deras kläder de har också :)

Nu väntar en intensiv vecka på jobbet med ram- och bokslutsberedning i tre lååånga dagar. Möten från 8-17, sen finns det en mängd andra grejer jag ska hinna med samtidigt. Kommer kännas skönt när det är fredag igen känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback