litet leende på läpparna

Haft en mycket bra och lugn helg efter en intensiv vecka på jobbet. Har varit så skönt att bara kunna ta det lugnt och vila upp mig lite. I fredags kom Emma förbi och käkade lite och myste i tv soffan efter mitt träningspass. Sen somnade jag vid tio tiden :) Igår var det lite tvätta/städa dag och så blev det bandyfinal och det var ju himla skoj för VSK gick ju och vann!

Nu har jag precis varit hos föräldrarna och ätit middag med familjen. Alltid lika mysigt. Nu blir det nog en kopp te och en film innan det är dags att krypa till kojs för att ladda för en hyfsat intensiv vecka igen.


Ser kanske en liten ljusning vid horisonten, en liten fladdring i magen, litet leende på läpparna men det vågar jag inte skriva om än :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback