Hoppet lever

Sitter och tänker tillbaka lite på årets två första månader och måste säga att jag har varit rätt glad den här tiden. Alltså inte glad som att gå och skratta hela tiden men så där som det känns när man är nöjd med tillvaron. För det är jag, nöjd med mitt liv. Trivs bättre och bättre på jobbet i och med att jag får fler egna projekt och det jag jobbar med just nu tycker jag är galet roligt. Umgås mycket med min familj och mina vänner som får mig att må bra. Har inte känt nåt mer av allergin sen jag började äta tabletter och det är en stor lättnad. Sen tror jag att ljusets återtåg spelar stor roll. Livet blir enklare och småsaker kräver inte lika mycket energi att hantera på nåt vis. Finns iofs nåt område i mitt liv jag skulle önska såg annorlunda ut men det är väl det som gör livet spännande också... att man aldrig vet vad som väntar bakom nästa hörn.

Och just idag känner jag mig lite extra hoppfull ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback