För nykter för krogen

Måndag och tillbaka på jobbet efter en bra helg. Var i Uppsala och firade Lotta i lördags med middag, fest och utgång. Dock var jag rätt osugen på att gå ut på krogen och både jag och Lotta tröttnade rätt snabbt när vi väl kom ut. Massa konstiga människor och inte så bra musik dödar partylusten rätt snabbt. Sen var jag nog lite för nykter för att orka med alla dryga människor på krogen också :) Men vi drog vidare till Max och åt hamburgare istället, bäst på hela kvällen :)

Passade på att träffa Sara i söndags när jag var i stan och åt sushi på bästa stället i Uppsala. Kan verkligen få riktiga cravings efter deras sushi så det är tur att jag får komma dit och äta ibland. Sara har ny pojkvän och är jättekär vilket är så kul att se och en aning deprimerande när ens singelkompisar sakta men säkert decimeras....

Igår fyllde kissarna fyra år! Inte för att de fattade varför men de fick extra god mat och massa gos igårkväll :)

Tydligen ska det bli fint vårväder i veckan och det ser jag verkligen fram emot. Längtar efter att få hänga undan vinterkläderna nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback