Får inte sova

Det pågår någon form av sammansvärning för att hindra mig från att sova på nätterna. Igår natt var det mina element som löpte amok och bubblade och fräste hela natten att inte ens öronproppar hjälpte. På pappas inrådan fixade jag en luftningsnyckel på ClasOhlsson men när jag väl kom hem hade de återgått till sitt normala tysta tillstånd. Skumt. Och i natt så var det plogbilsmaraton utanför mitt fönster från klockan tre och de höll fortfarande på när jag åkte till jobbet..... Ska bli väldigt intressant och se vad som står på programmet inatt :)

Idag väntar annars kommunstyrelsesammanträde hela långa dagen, lite segt. Fördelen är att jag blir bjuden på lunch :)  Sen ska jag iväg till Friskis efter jobbet och träna stationspass. Tyvärr verkar nya lokalen på Rocklunda fått en
vattenläcka så nu ska vi väl trängas på Björnövägen igen allihopa tills de fixat det. Får hoppas att det inte tar alltför lång tid ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback