Väntans tider...

Det är lite läskigt att verkligen vilja ha något och inte kunna påverka om man får det. Går och väntar på att telefonen ska ringa och vet hur besviken jag kommer bli om den inte gör det, men jag kan inte göra nåt för att påverka detta nu, bara att vänta och se... inte min starka sida direkt :)

Halvvägs in i veckan och min förkylning är mycket bättre skönt nog. Var och tränade på gymmet och det gick riktigt bra. Annars är det mycket på jobbet och idag blir det en låång dag då vi ska ha middag med kansliet ikväll för att fira en kollega som fyllt 50. Så det blir sista tåget hem och är väl hemma vid 22 tiden igen..... Katterna kommer inte vara glada när jag kommer hem så sent :) Men sen blir det hemmajobbardag imorgon som lite kompensation.

Helgen ser ut att bli väldigt lugn till skillnad för föregående helg :) Ska bli skönt att bara softa lite, ska ta mig iväg och träna och så kanske det blir nån grillning eller så.... Och sen är det faktiskt bara fyra veckor kvar till semestern! Helt galet och gudarns vad skönt det ska bli, fem veckors ledighet :))


Nästa vecka kommer skattepengarna och jag sitter och klurar på vad jag ska använda dem till. Det kommer bli en ny bänkskiva till köket och så ska jag betala katternas vistelse på pensionatet i sommar och vaccination men sen.... är såå sugen på en ny mobil, och en laptop, kläder, nya träningsskor, roliga grejer till lägenheten etc etc haha Det var det här med prioriteringar :))


Kommentarer
Postat av: teddy

Härligt med skattepengar. alltid skoj att få tillbaka :)

Postat av: Minna

Hur mycket får du tillbaka egentligen!? ;)

2009-06-04 @ 09:43:05
Postat av: Maria

Svar Minna: Ja det var just det att jag måste välja nåt, men ska inte klaga får tillbaka en hel del. Har ingen jämkning på bostadslånen så det är nice så här innan sommaren :)

2009-06-04 @ 11:11:57
URL: http://wishfulthinking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback