upps and downs

Gårdagen var en dag med blandade känslor. Jag och Emma satt hos mig och kollade på matchen. Och vilken match det blev! Vi skrek oss hesa och vågade nästan inte titta... men vad hjälpte det. Hatar när matcher avgörs på straffar, det blir så himla orättvist och så tycker jag så synd om de som missar....



Men sen drog vi ner på stan och tittade på Måns och Melody Club. Måns var riktigt duktigt live och gav järnet måste jag säga. Det blev en riktigt kul kväll och vi träffade på Emmas kollegor som var himla roliga. Härligt att se Västerås leva upp och ha kul.




Idag ska vi åka ut till Björnö och bada! Ska bli såååå härligt. Ikväll ska vi grilla med mappa som drar ut med båten imorgon. (är inte alls avis nejdå :)

Kommentarer
Postat av: jch

Mycket tråkigt att Sverige inte kom till final.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback