Mysiga dagar



Det blev en riktigt mysig midsommar. Vi grillade, åt tårta och spelade TP. Tårtan var supergod dock försvårades tillagning av att det var slut på marängbottnar i hela Uppsala och Västerås :) Så vi fick göra egna. Tårtan blev då inte exakt lika bildskön som receptet i Buffé men men jag lovar att den blev godare :)







Igår somnade jag i soffan när jag kom hem trots en lugn midsommar men men man är nog lite allmänt trött och sugen på semester nu. Åkte med ner till båten när Mattias skule klättra upp och sätta fast en vindmätare i masten. Var vääldigt nöjd med att stå kvar nere på bryggan vill jag lova!!






På kvällen grillade vi och kollade på filmen Yes Man. Sjukt rolig och en väldigt mysig kväll det med. Nu har jag och pappa fixat däcken på min cykel, så snart ska jag cykla ner på stan och fika med Minna och Tina, förhoppningsvis är vädret bra så vi kan sitta ute nere på Kajens fik. Ahh soft söndag :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Den där jordgubbstårtan såg sjukt god ut :)

Postat av: emma

visst var den? jag är också lite kär i den blåa. men i den rosa också. den kan bli fin på om man är brun! på ellos! de har lite rea där nu också.

2009-06-22 @ 18:11:31
URL: http://emmamariaspennare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback