Inomhushelg

Första inlägget från min nya fina laptop :))

Idag har jag fört över allt från den gamla datorn och installerat en massa program så nu ska allt vara fixat och den går såå bra! Otrolig skillnad mot den gamla, men den sjöng nog på sista versen också... Mobilen funkar också utmärkt och mamma har fått min gamla så jag har haft "kurs" med henne idag om hur den funkar :) Kanske hon kan skicka sms med å,ä och ö nu hihihi.

Ja annars har det inte hänt så mycket i helgen och på grund av tråkvädret har jag knappt varit utanför dörren. Men det har varit rätt soft också och bara pyssla inomhus. Dessvärre verkar det ju inte vädret bli så mycket bättre framöver heller.... tur att jag inte har semester än!

Fyradagarsvecka med midsommar på fredag, som ska firas i Uppsala :) Stor dag på tisdag med föredragning av kvalitetsnätverkets rapport. Spännande!!

Börjar hämta mig lite från det besked jag fick i veckan som jag blev såå besviken på. Man får inte allt man vill här i livet och ibland finns det uppenbarligen nån annan plan. Kan ju inte se hela bilden än ( den ser man ju oftast efteråt) så jag får vänta och se vad detta kan föra med sig helt enkelt. Och försöka vända det hela till något positivt..... efter att ha gråtit en skvätt och bankat huvudet i väggen :)



Annan kul grej: Emma har kommit in på collegelinjen! Hon vet iofs inte om hon ska gå, men det har helt klart plockat fram massa roliga, fina minnen från den tiden :)




Kommentarer
Postat av: Simone

SV: Ah dt gör man :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback