En singelflickas vedermödor

Mot bättre vetande startade jag ett konto på Spraydate igen häromdagen och började mejla med en kille som verkade himlans trevlig... tills han frågade om jag skulle ha nåt emot att bli piskad! Var har alla trevliga normala killar tagit vägen undrar jag.... helt klart verkar jag inte hitta dem via nätdejting i alla fall :))

Middag igår kväll med jobbet och det var riktigt trevligt. Tyvärr var jag tvungen att gå innan desserten för att hinna med sista tåget hem. Blev erbjuden att stanna över natten men kände att jag ville hem till katterna och det var oerhört skönt att sova i sin egen säng sen. Jobbar hemma idag också så jag gav mig själv lite sovmorgon imorse.

Funderar på om jag ska ta mig iväg och rösta idag kanske eller om jag ska vänta och rösta på valdagen på söndag... spelar ju egentligen inte så stor roll men det känns lite mer "på riktigt" att rösta på själva valdagen :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

allt bra med dig idag=)?

Postat av: emma

haha! akta dig för honom!



ja, jag vet inte. jag gillar ju carl faktiskt. tyckte hon lena var helt fruktansvärt jobbig att lyssna på. sören också! det blir nog miljöpartiet ändå.

2009-06-05 @ 10:51:34
URL: http://emmamariaspennare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback