Början till nedräkning...

Var hos veterinären igår med kissarna och fick dem vaccinerade. Så nu är de redo för vistelsen på kattpensionatet i sommar. De nya transportburarna fungerade alldeles utmärkt och jag tror de gillade att få sitta i varsin bur....

Redovisningen i tisdags gick alldeles lysande och vi fick dessutom precis det uppdrag av styrgruppen som vi ville inför höstens rapport och det var roligt! Skönt att ha nåt att se fram emot att få jobba med till hösten sen.

Ikväll skulle Tina kommit över och fikat men hon har blivit sjuk så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Gymmet stod på programmet men jag har så himla ont i huvudet idag så jag funderar på att bara åka hem och läga mig och softa i soffan. Läsa en bok och gosa med missarna, måste ju börja komma in i semestermode snart :) Bara två veckor kvar!

Imorgon åker jag Uppsala och firar midsommar, ska bli mysigt och verkligen på tiden att jag får umgås lite med Lotta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback