Segelsemester


Hemma igen. Lägenheten känns väldigt stor och lite ödslig efter att ha trängts fyra personer på samma yta som mitt kök i tio dagar :) Vi har haft det helt underbart. Bra väder alla dagar utom en, massa god mat, bad, läsning och bara haft det bra. Vi har besökt massa mysiga naturhamnar och en del andra pärlor som Trosa och Sandhamn. Vi har haft det precis så bra som jag hade hoppats på med andra ord.












Här finns det fler bilder

Jag har läst en hel massa på semestern bland annat kriminalromner av Mari Jungstedt och Jo Nesbo, och så har jag då äntligen fattat vad alla pratat om och fallit pladask för Twiligt serien :) Emma hade med sig de två första böckerna och nu väntar jag ivrigt på att läsa de andra.


Nu väntar andra halvan av min semester och jag har inte riktigt bestämt vad jag ska ha för mig men idag lär jag i alla fall tvätta :) Köket väntar att bli fixat också, och kanske blir det en tripp till stugan nästa vecka.....

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej gumman,



Fin fina bilder! Ser grymt ut! Här hemma är vi i full gång med att hugga bort träd i trädgården och lägga plattor- det kommer att bli grymt! Är du bokad 8 augusti? Eventuellt kräftskiva på gång!



många kramar, L8

2009-07-23 @ 22:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback