Nedräkning och shopping

Nedräkning till semestern pågår för fullt. Och den är välbehövlig, imorse försov jag mig på tåget, men en väldigt snäll medresenär väckte mig! Vi har åkt samma tåg i säkert ett år men aldrig pratat. Så väldigt tacksam för det, annars hade jag säkert inte vaknat förän i Ludvika eller nåt. Och med tanke på allt strul med bänkskivan igår så var det kanske det sista jag behövde imorse :)

Shoppade lite efter jobbet idag. Dels lite nyttigheter som en ett nytt diskställ (kan ju inte ha ett i trä nu på den fina bänken hihi) men också lite roligare grejer: en omlottklänning (matthew williamson for h&m) till helgens 30 års fest med chartertema och så ett par mysiga hemmabyxor. De sitter jag och myser i just nu :)





Nu ska jag kolla på SO You Think You Can Dance och förmodligen somna i soffan.....

Kommentarer
Postat av: emmss

klänningen var jättefin! var diskstället från ikea? frida hade köpt ett därifrån. det tog två pers att få ihop fry (ritningen var hemsk) :D vi kanske kan åka till ikea och köpa dina hyllor på lördag om allt går bra där under fredagen? ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback