Kom igen nu solen

Det har ju inte riktigt varit nåt härligt sommarväder de senaste dagarna så det har mest blivit inomhusaktiviteter men det har varit helt okej. Jag har läst hmm fem böcker nu, myst med kissarna och så har jag och syrran har hittat på massa skoj. Har inte haft några som helst problem med att gå ner i varv och sova länge på mornarna :)

Idag ska jag packa för imorrn drar vi ut i skärgården för att möta upp mamma och pappa med båten. Jag håller alla tummar för att vi ska kunna få fint väder. Vill sola, bada och grilla på en klippa i solnedgången.... ahh kom igen nu solen!

Kissarna ska bo på pensionat och jag kommer sakna mina små (trötta) pälsklingar. Skönt att veta att de har det bra dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback