Köket är klart!


Nu är äntligen köket klart!

Pappa, mamma och Emma var här igår och hjälpte mig att montera bort ett skåp, montera ihop tre nya och flytta diskmaskinen. Diskmaskinen stod förut i hålet bredvis spisen. Låter himla lätt men det tog definitvt längre tid än jag trott men så är det visst med allt har jag lärt mig :) Bara några små missar som att pappa råkade såga i mitt köksbord haha men men lite smällar får man ta.

Så här såg det ut innan:




Work in progress:




och så här bra blev det efteråt:







Idag har jag hämtat hem kissarna från pensionatet också och de är sååå gosiga och jamiga. Verkar som de tycker att det är skönt att vara hemma i alla fall. Nu ska vi gosa i soffan och jag ska kolla på film.

Kommentarer
Postat av: Lina

Det blev ju jättebra! :D

Postat av: Daniel

Så snyggt så! Hårt jobb gynnas! :)

2009-07-28 @ 09:19:23
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Lotta

Hej hej,



Åhh det blev ju grymt! Tur att man har händiga pappor och bra idéer! Blev x-tra snyggt med plats för vinflaskor, ser att du redan bullat upp med ett par =)



många kramar, L8

2009-07-28 @ 15:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback