Iväg till stugan några dar

Efter några lata dagar här hemma då jag i princip bara slappat, läst mer böcker, sett två filmer på bio: Harry Potter och Public Enemies (bra båda två) gosat med kissarna, träffat vänner och njutit av mitt fungerande fina kök! så är det dags att röra på sig igen. Idag åker jag ner till stugan i Värmland för några dagar i naturen. Emma är supersnäll och är kattvakt när jag är borta. Hoppas på att kunna bada och sola lite men väderprognoserna är väl inte så lovande..... men det ska bli skönt att komma iväg lite i alla fall. Har ju två hela veckor kvar av min semester och det känns så ofantligt lyxigt! :))

Bild från stugan för två år sedan då det var värsta drömsommaren med massa sol och varmt i vattnet




Kommentarer
Postat av: anne

den här sommaren kan man knappast kalla drömsommar..

Postat av: Tippie

fin bild!:)

Ha en bra dag!

2009-07-30 @ 13:09:48
URL: http://tippie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback