Snart tillbaka i vardagen

Ja då börjar det snart bli dags att återgå till jobbet och vardagen. Har verkligen njutit av att vara ledig och det känns som jag gjort det jag vill göra, så det blir nog bra att komma igång med jobbet igen... Om inte annat så går vi ju mot ljusare tider nu och det gör det mesta lättare, förhoppningsvis även att stiga upp i tid på morgonen :) Jag har precis fått reda på att en kompis också ska börja pendla med mitt tåg och det är väldigt välkommet med en pendlingskompis!!

Jag och syrran hade riktigt myskväll igår med hemmagjord pizza, film och kinapuffar. Vi såg Into the Wild och det är en väldigt bra och vacker film måste jag säga. Sen myste vi med kissarna och Maija låg i sängen och snarkade så högt att Emma trodde att det var jag haha, söt katt :)

Inatt får jag hålla tummarna i sömnen för Sveriges juniorVM lag som spelar final, kommer inte orka att vara uppe och kolla men ska åka hem och kolla på reprisen med pappa och mamma imorgon. Liite roligare att kolla på hockey tillsammans med andra. Så det blir media blackout för mig imorgon förmiddag så jag inte råkar se resultatet...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad synd att vi inte kommer åka med samma tåg så ofta! Men nån gång ibland kommer jag nog åka med 6-tåget ändå. Ha en skön helg nu! Ska du hitta på nåt kul? Kram

2009-01-08 @ 22:57:51
Postat av: Maria

Ja det var synd men som sagt vi kanske ses på hemvägen ibland om inte annat. Helgen blir nog rätt lugn ska försöka träna och sen blir det nog ett biobesök. Själv ska du hitta på nåt kul? Hur var första dagen med eleverna? Kram

2009-01-09 @ 07:51:38
Postat av: Johanna

Ja hoppas det! Ska åka till Uppsala idag och stanna till söndag. Jobbar lite just nu, sitter hemma. Första dagen gick bra! Lite rörigt men det blir förhoppningsvis bättre ju längre tiden går. KRAM

2009-01-09 @ 11:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback