Nytändning

Idag har jag, Emma och mamma varit och besökt Friskis & Svettis nya anläggning och det var väldigt fint och fräscht. Emma köpte ett kort så nu får jag en träningskompis! :) Och nu känner jag mig riktigt peppad att komma igång ordentligt med träningen igen. Det har ju blivit ett uppehåll nu eftersom jag trodde att jag var så himla förkyld i höstas (vilket var allergin) men nu får jag hoppas att jag får hålla mig frisk och kan komma igång igen! Man blir ju dock lite rädd när man läser om influensan som tydligen ska vara extra vidrig i år. Ska kolla på jobbet om vi inte kan få ta vaccin.... är inte det minsta sugen på att bli sjuk.

Filmen igår var riktigt bra. En episk kärlekshistoria med massa fina bilder på Australien och massa fina hästar. Perfekt för två tjejer en lördagkväll :)

Kommentarer
Postat av: Tina

En del manlig fägring fick vi också i form av Hugh Jackman - HOT!

2009-01-13 @ 19:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback