Kom ihåg att rösta 7 juni

Den här veckan har fått väldigt fort och nu är det redan torsdag... Fullt upp på jobbet vilket jag tycker är rätt skönt faktiskt. Tiden går lite fortare och eftersom det mesta är roliga grejer att hålla på med så blir det inte så stressigt heller. Hade ett möte idag som jag varit lite nervös inför men det gick jättebra och det kändes så himla skönt efteråt. Ibland blir man lite stolt över sig själv :)

Sitter också och jobbar med vår kampanj inför EU Valet 7 juni. Vet ni att bara var tredje svensk känner till att det är val till EU parlamentet i år? Skrämmande. "EU-året" 2009 är det år då Sverige blir ordförandeland och ska leda EU-samarbetet, året då en ny EU-kommission ska utses och året då EU ska vara med och forma framtidens globala klimatavtal i Köpenhamn. Så om vår lila kampanj kan göra någon nytta så är det uppenbarligen välbehövligt.
Titta in på denna sida


Imorgon ska jag på utbildning i Västerås, hur skönt som helst då jag både för sovmorgon och sluta tidigare :) Sen väntar ett danspass på F&S vilket kommer bli en ny erfarenhet. Har kommit igång bra med träningen nu och vad kul det är att märka att det ger effekt, jag orkar redan mkt mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback