Fredagkväll framför tvn

Kvällen har spenderats med hämtmat och massa cola i tv soffan. Har kollat på På spåret och Fredrik och Filip imponerade ikväll måste jag säga men jag tog minsann Västerås på 10 poäng. Och inte fanns det nån här och bevittna det heller :) Lyckades pricka in alla frågor på Västerås också så för en gångs skull kände jag mig lite duktig i det där programmet.

Sen kollade jag in den nya talkshowen på SVT med norska programledaren Skavlan och förutom att allt låter så himla gulligt på norska tyckte jag det var riktigt bra. Men hur gulliga Göran och Anitra än var så har jag så sjukt svårt för Göran Persson. Han ser så himla självgod ut jämt. Desto mer fascinerande var Kristina Lugn och som programledaren sa, hennes svar var mycket intressantare än frågorna :)

Dags att få sig lite skönhetssömn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback