Fredag igen

Jaha då var det fredag igen. Känns ju lite märkligt med tanke på att jag varit hemma största delen av veckan. Men alltid lika skönt med fredag :) Alltid lite speciell stämning på jobbet inför helgen.

Inga direkta planer för helgen än så länge förutom att vi ska ha övningsdag med kören på söndag. Nu börjar våra konserter närma sig och det ska bli kul. Har ju även fått en sjungning på en vigsel inbokad i maj så det är bara att hålla igång. Vad vore sommarn utan i alla fall ett bröllop? :)

Lite kul att nämna är att kommunalrådet i Fagersta (som är allas vår chef här) har fått H.M. Konungens medalj 8:e storleken i serafimerordens band - för framstående insatser inom svensk kommunalpolitik. Lite coolt att få medalj av kungen, undrar bara vad resten av vänsterpartiet säger om det? :)

Får se om jag kanske kan få till något träningspass i helgen också, har kommit igång så bra att nu saknar jag faktiskt träningen när jag inte kommer iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback