Ett nytt år

Ja då har vi då börjat ett nytt år, 2009 ligger framför oss och vad det året kommer innehålla är helt okänt. Vilket förmodligen är en bra sak.

2008 är ett avslutat kapitel och det har hänt en hel del. Det mest avgörande för min del har helt klart varit mitt nya jobb. Jag har kunnat ägna mer energi åt andra saker när jobbet inte sugit ur mig all energi och det har gjort stor skillnad.

Det har hänt mycket annat och nu när jag sitter och tänker tillbaka är det så mycket att allt kan inte nämnas här.... Men att det var i år jag förlorade min morfar går inte att glömma och honom saknar jag oerhört. Min kusin födde sin lilla Moa på hans födelsedag och det blev så fint.

Det är kommande året har jag lovat mig själv att jag ska ta hand om mig själv. Vilket för mig innebär att: jag ska hålla igång med min träning, jag ska umgås med min familj och mina vänner som får mig att må bra, jag ska lyssna på massa musik och läsa massa bra böcker och jag ska ha ett öppet sinne inför nya upplevelser och bekantskaper.

Idag har jag helt klart haft en sån bra dag. Jag har pysslat och grejat här hemma och sen har jag varit i stallet med kusinen och haft det supermysigt. Här är en bild från när jag precis kommit upp på den häst jag lånar ibland i kusinens stall.



Och ikväll ska jag träffa en sån där vän som får mig att må bra och äta sushi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback