Autopilot

Första kommunstyrelsesammanträdet för i år är avklarat och idag sitter jag och skriver protokoll. Kanske inte den allra roligaste av mina arbetsuppgifter men kan vara rätt skönt att få koppla på autopiloten ibland också.

Tränade ett helt nytt pass igår: stations träning 75 min. Var lite jobbigare än vad jag trott :) Men väldigt roligt och jag kommer definitivt fortsätta gå. Eftersom man tränar med vikter är det ju lätt att se när man gör framsteg och orkar med tyngre vikter och det kan nog vara motiverande. Jag ska gå och träna med Emma på imorgon också på nya stället på Rocklunda, kommer nog vara skönt stel imorgon :)

Imorgon ska jag jobba hemma och jag sitter här och ser redan fram emot att få sova lite längre. Har varit täppt i näsan några dar nu och sov lite dåligt inatt... det känns på en gång när jag går upp så tidigt som jag gör.

Men först väntar körövning ikväll och vi har ett omfattande program planerat i vår med två konserter så det kommer nog bli intensiva övningar framöver. Idag ska jag sitta kvar lite längre på jobbet och gå direkt till kören, litar inte riktigt på min egen förmåga att ta mig iväg ikväll om jag åker hem först :)

Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback