Var-dag

Idag är det riktig vardag på jobbet. Talande uttryck tycker jag: vardag... var-dag. Med andra ord händer det inte så mycket speciellt idag utan det mesta lunkar på. Kanske är det ovanligt lugnt iofs. Håller på och plockar ihop material för kallelsen till kommunstyrelsen.... men det är inget som kräver någon större analytisk förmåga så hjärnan är lite i viloläge idag :)

Håller på med en utredning om grundskolan och har lämnat ut en tidsmätning till lärarna att fylla i under två veckor. Av vissa reaktioner har jag förstått att det kanske inte är såå populärt hos lärarna eller facken. Ska försöka uppmuntra dem lite med att skicka ut en liten present, frågan är bara om de ska få den som belöning när enkäten är ifylld eller som uppmuntran innan? ....

Ikväll blir det träning och Emma och en kompis ska hänga på. Kul med träningssällskap!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Arrrgh Jag är inte hemma 28 Mars, befinner mig i sveriges framstjärt då!!!!

Sören!

Går det att disskutera helg-valet?

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback